שיווק דיגיטלי: כל הסודות

אתם מוקפים לאורך כל היום בתכנים שונים. החל מידיעות חדשותיות מתפרצות המגיעות לנייד, פרסומות המופיעות בבאנרים ומגוון רחב של אתרי אינטרנט המשותפים על ידי החברים שלכם ברשתות החברתיות. חברות שיודעות לרתום בצורה נכונה את העולם הדיגיטלי לשירותיהן מסוגלות למשוך רבבות לקוחות מדי שנה בעוד אחרות עדיין מנסות לגלות כיצד ניתן להתקדם. אספנו עבורכם כמה סודות חשובים בתחום השיווק באינטרנט שכדאי לדעת.

קידום אורגני – איך מגיעים לראש עמוד התוצאות בגוגל

אחד החלומות של כל עסק הוא להיות בתוצאות הראשונות בעמוד החיפוש של גוגל. עם זאת, לא כל חברה יכול להגיע לשם. קידום אתרים בשנת 2020 הוא תחרותי מאד ודורש השקעה של זמן, סבלנות ומשאבים. חברות הקידום מסוגלות להעלות אתכם מעלה אם אתם יוצרים כמות גדולה של תוכן איכותי לאתר המבוסס על מילות המפתח ומשיגים קישורים מאתרים מובילים אחרים. לצד התוכן, חשוב לבנות את האתר בצורה נכונה על מנת שגולשים יוכלו לקרוא אותו גם מהסלולר או הטאבלט (אתר רספונסיבי) ולהתאים את הקוד לדרישות של מנוע החיפוש. 

קידום תוכן בטאבולה ובאאוטבריין

לצד קידום האתר במנועי החיפוש אפשר לנקוט במגוון פעולות נוספות על מנת לזכות בגולשים איכותיים ההופכים ללקוחות משלמים. כיום, באמצעות חברות כמו “אאוטבריין” ו”טאבולה” (שהתאחדו) תכנים מרתקים באינטרנט מופיעים בעמודי אתרי החדשות המובילים. אם אתם יוצרים תוכן איכותי שיש לו ערך עבור הגולשים ומוסיפים תמונה מעניינת, לקוחות פוטנציאליים יקליקו על הקישור לתוכן שלכם. התחושה של הגולש היא שהוא עדיין נמצא בתוך אתר החדשות וקורא ידיעה חדשותית לכל דבר, אך בפועל מדובר בתוכן ממומן שכולל פרסום גלוי או סמוי של המוצרים והשירותים שאתם מספקים.

קידום ברשתות חברתיות

דרך נוספת בה חברות שיווק דיגיטלי מקדמות חברות אחרות היא באמצעות קידום אורגני וממומן ברשתות חברתיות. את אותם התכנים המרתקים ששיתפתם באתרי החדשות בתשלום אתם יכולים לקדם גם באמצעות שיחות טבעיות בקבוצות של גולשים המתעניינים בנישה שלכם. למשל, אם אתם משווקים טיולי ג’יפים ברחבי הארץ תוכלו להגיע לקהל יעד של אוהבי טיולים שימליצו על המסלול שלכם. אם אתם משווקים מספרה תוכלו לגרום לפוסט ויראלי עם תסרוקת שונה ומיוחדת שעיצבתם ללקוחה. הפוסטים הללו יכולים עבור מגולש לגולש מבלי שתצטרכו לשלם על כל קליק. חברות אחרות יוצרות “אינפוגרפיקה”, תרשים המעניק מידע חשוב לגולשים והם משתפים אותו באופן טבעי עם חבריהם.

ברשתות החברתיות ניתן גם להתקדם בצורה ממומנת. דפים עסקיים יכולים ליצור פוסטים המקודמים בתשלום בפילוח מדויק לפי: גיל, מין, תחומי עניין ואזור גיאוגרפי וכך אתם יכולים להגיע ללקוחות שלכם ביתר קלות. כמובן, שכל פוסט חייב “לקלוע למטרה” ולהציג אתכם בצורה מושכת לגולש על מנת שיכנס לקבל פרטים נוספים באתר או בעמוד העסקי שלכם.

לסיכום, אלה רק מקצת מהדרכים בהן אתם יכולים להשתמש בתוכן מרתק על מנת להתקדם בעולם הדיגיטלי. חבל פספס זאת, יתכן ומחר המתחרה הגדול שלכם קורא את המאמר הזה ומתכנן את אסטרטגיית הקידום לעסק שלו. 

© 2020 כל הזכויות שמורות