עובדים מהבית: איך לעצב את חדר העבודה בבית כמו משרד?

בעקבות נגיף הקורונה, רבים מצאו את עצמם עובדים מהבית. בין אם אתם עצמאיים או שכירים אשר נאלצים לעבוד מהבית, לעיצוב החדר משמעות הן מבחינת המוטיבציה לעבוד והן מבחינת התחושה הכללית. כיצד תוכלו לעצב את החדר כאילו אתם במשרד? במדריך זה נציג טיפים מעולים לצורך עיצוב חלל עבודה.

עיצוב חדר העבודה בבית: כך תייצרו אווירה של משרד (אצלכם בבית)

בשנים האחרות ניתן לראות כיצד יותר ויותר ישראלים נוטשים את המשרד, ועוברים לעבודה מהבית. התופעה הזו התגברה בעיקר בשנה האחרונה, בשל הסגר וסגירת מקומות העבודה בעקבות נגיף הקורונה. חשוב לזכור כי לעבודה מהבית יש יתרונות משמעותיים, אולם בכדי שתוכלו למנף אותם חשוב מאוד לייצר לעצמכם חלל מזמין ונעים אשר יעשה לכם חשק לעבוד. למעשה, אתם אפילו לא חייבים לצאת מהבית לטובת העיצוב והאבזור של חדר העבודה שלכם. ניתן להזמין את הציוד מאתר גרפוס אשר מתמחה בציוד למשרד. באמצעות האתר תוכלו לאבזר את החדר, ולייצר אווירה של משרד – אצלכם בבית. נוסף לכך, להלן טיפים אותם תוכלו ליישם כבר עכשיו, לצורך יצירת עיצוב מנצח ומלא בהשראה:

תאורה נכונה ומעוצבת

לתאורה בחדר העבודה שני תפקידים: פרקטי ועיצובי. למעשה, באמצעות תאורה נכונה ומעוצבת תוכלו לשדרג את חלל העבודה שלכם, ולייצר לעצמכם סביבה מזמינה ונעימה. לאור העובדה כי אנו עובדים מול המחשב לא מעט זמן, מומלץ לרכוש מנורת לד אשר מחזיקה זמן וגם חסכונית מבחינת צריכת החשמל. נוסף לכך, באמצעות רכישה אצל חברה מקצועית ניתן לרכוש מנורה איכותית ומעוצבת אשר תשתלב באופן מושלם עם חדר העבודה שלכם.

קיר השראה

בכדי להעניק מימד נעים יותר לחדר העבודה, זה הזמן להפעיל את הדימיון ולהכין בעצמכם קיר השראה עם משפטי מוטיבציה, תמונות שלכם ושל בני המשפחה או תמונות אשר מעוררות בכם שמחה והתרגשות. נוסף לכך, מומלץ לבצע רכישה של לוח מחיק עליו תרשמו את המשימות שלכם, ובכך תוכלו לקבל שליטה על תהליך העבודה שלכם.

צמחייה

באמצעות צמחייה נכונה תוכלו להכניס חיים לחדר העבודה, ולייצר לעצמכם מרחב מזמין אותו תוכלו לטפח בעצמכם. אולם, שימו לב כי אתם רוכשים צמחים אשר מתאימים לחדר העבודה שלכם – אם אין חלונות לדוגמא, דאגו לרכוש צמחים אשר מתאימים לסביבה כזו.

ריהוט משרדי

עבודה על ספה יכולה להזיק מאוד לגב שלכם, ולכן הקפידו לבצע רכישה של שולחן וכיסא אשר מתאימים לישיבה ארוכה. מומלץ לרכוש כיסא אורתופדי אשר מעניק תמיכה לגב, כמו גם לכוון את הכיסא כך שתשבו בדיוק בצורה נכונה אל מול השולחן. על השולחן ניתן להוסיף תמונות, אביזרים ואפילו צמחייה קטנה אשר תשמח אתכם ותעניק לכם מוטיבציה לצאת מהעבודה – בפיג’מה או בלבוש כאילו אתם יוצאים למשרד. 

© 2020 כל הזכויות שמורות