כתיבה קולחת ומרתקת

לכתוב תוכן זו אומנות כיוון שהמטרה של הכתיבה היא לסחוף את הקורא לתוך המאמר וכך הוא יהיה עבורו מעניין ומרתק ולכן הוא יקרא אותו מתחילתו ועד סופו. כותב תוכן שמכיר היטב את הנושא שעליו הוא כותב, יודע להשתמש במילים הנכונות והמתאימות ביותר, הקהל קורא את כל מה שכתוב בשקיקה ומהר מאד הוא צולל פנימה ונהנה מכל פיסה של מידע. כותב תוכן לומד עם הזמן כיצד לשפר את איכות הכתיבה שלו כדי למשוך את הקורא. אחת הדרכים לכך היא כתיבה קולחת ומרתקת שבה הקורא מאד רוצה לדעת מה יקרה בסופו של המאמר ואיזה ערך מוסף הוא יכול להפיק מהנתונים שמופיעים בו. 

כל כותב תוכן בוחר נושאים שונים בהתאם להזמנות של הלקוחות ובהתאם לרצון שלו להעביר מסרים לקוראים. אחד הנושאים המרתקים הוא על כתיבה של ספר זכרונות של אדם מסוים. דרך הכתיבה הקורא נחשף לקורות החיים של אדם זה שעוברים כחוט השני על פני ההיסטוריה היהודית במדינה מסוימת או בנקודות שונות בישראל. מי שאוהב להתרפק על גלי הנוסטלגיה, ייהנה מקריאה של מאמר רהוט, אשר כתוב בצורה מסקרנת ביותר. 

כתיבה קולחת של מאמרים בנושאים שונים 

כותב תוכן איכותי מעניק לציבור הקוראים המון ידע שיש לו בתחומים מסוימים. המומחיות היא לנצל את הידע הנרחב כדי להעביר אותו לקורא בדרך שהיא קלילה ומעניינת ולא כבדה ומפורטת מדי. באופציה זו קיים סיכוי סביר שהקורא ירצה לקרוא את כל המאמר וגם יחפש מאמרים נוספים של כותב זה, אם הוא אוהב את צורת הכתיבה ואת הנושאים ההיסטוריים.

באופן טבעי לכל כותב תוכן יש ידע בנישות מסוימות וכאשר הוא יודע כיצד להעביר זאת לקהל, הוא מאושר מהתוצר המוגמר שהוא מאמר שכתוב תוך כתיבה קולחת, באופן מאתגר ומשכנע. כל כותב תוכן משכלל עם הזמן את הכתיבה שלו ולומד על תחומים נוספים ולכן כאשר הוא מתביית על הנושא הבא, הוא מוודא שיש לו מספיק נתונים ורק לאחר מכן הוא מתחיל לכתוב. 

אם מדובר בנושא שהכותב לא מכיר אותו, קיימת סבירות גבוהה שיהיה לו די קשה לכתוב את המאמר. לכן הוא צריך להכין מראש חומר רב, לקרוא ולהתמקד בנושא זה. רק לאחר שהחומר מעובד היטב בראשו, הוא מתחיל לכתוב וככל שעוברות המילים והוא מרגיש שהוא שוחה בחומר, כך יוצאת לו כתיבה קולחת ומהירה שקולעת בול למטרה. 

אהבה הכתיבה 

אחת הסיבות העיקריות שכותבי תוכן החליטו לעסוק בכך, היא העובדה שהם נהנים לכתוב, שטף המילים שהם מקלידים הוא לעיתים מהיר יותר מקו המחשבה שלהם ולכן תוך פרק זמן קצר יש להם מאמר מדהים על פי כמות המילים שביקש הלקוח. 

אפילו כשהם קוראים את המאמר של עצמם לצורך הגהה ועריכה, הם מתלהבים ממנו ואין ספק שהתוצאה היא מושלמת. 

© 2020 כל הזכויות שמורות