כך תחסכו בהוצאות השנתיות על ראשי דיו למדפסת

כל עוד מעוניינים לחסוך בהוצאות השנתיות על ציוד נלווה למחשב, זה אפשרי בימינו די בקלות. גם אם מדברים על חיסכון בהוצאות על ראשי דיו, אפשרי להסתייע באינטרנט כדי לעשות זאת. בואו נבין כיצד חוסכים בעלויות שנתיות על מחסניות דיו למדפסת. 

חשוב לרכוש את המדפסת הנכונה, אבל עוד יותר חשוב לרכוש את המדפסת השימושית ביותר לכם באופן ספציפי. לדוגמה, אם המדפסת תהיה מאוד מקצועית אבל צרכי ההדפסה שלכם מעטים, הרי שתפסתם מרובה ולא תפסתם דבר. בסופו של יום, ההוצאות על ההדפסות לא חייבות להיות גבוהות. במיוחד אם צרכי ההדפסה שלכם הם בעיקרם ביתיים. 

לחסוך על הוצאות ההדפסה והדיו 

בין אם אתם רוכשים ראש דיו למדפסת או את המדפסת עצמה, חשוב לדעת מה רוכשים. בעוד שחלק מהמדפסות מאוד זולות, חלקן יקרות ומקצועיות. אבל יחד עם זאת, זה שהמדפסת זולה לא בהכרח אומר שהוצאות ההדפסה שלכם יהיו נמוכות. 

לא פעם, חברות המדפסות מעדיפות למכור את המדפסות שלהם מאוד בזול, אפילו במחירי עלות לפעמים. זאת, מכיוון שחברות המדפסות מודעות לכך שראשי הדיו לא יהיו זולים. אם אתם מעוניינים לחסוך בהוצאות השנתיות שלכם, חשוב לרכוש מדפסת שמכילה בתוכה ראשי דיו במחירים נוחים.

כמה עולה להחליף ראש דיו במדפסת? יש לברר מראש 

כשאתם הולכים לרכוש את המדפסת, תבררו מראש כמה עולה להחליף בה את הדיו. כמו כן, מומלץ לרוב לרכוש מדפסת עם החלפה סלקטיבית של ראשי הדיו. הכוונה היא כזו – בחלק מהמדפסות ניתן להחליף את חלק מראשי הדיו. מאידך, בחלק אחר מהמדפסות האפשרות היחידה היא החלפת כל הראשים. 

אם תרכשו מראש מדפסת עם החלפת מחסניות דיו סלקטיבית, תוכלו לחסוך משמעותית בעלויות ההדפסה השנתיות. לדוגמה, אם הצבע השחור ייגמר לכם, תוכלו להחליף רק אותו ומבלי שתצטרכו להחליף את כל שאר המחסניות. 

טיפ לחיסכון על הוצאות דיו שנתיות למדפסת  

בכדי לחסוך על עלויות הדיו השנתיות, חלק מהאנשים יעדיפו לרכוש מחסניות דיו תואמות (לא מקוריות). אין המלצה אחת גורפת בנושא הזה. אם אתם מעדיפים לרכוש מחסניות דיו שאינן מקוריות, זו בחירה שלכם לחלוטין. בסופו של יום, תקפידו בכל מקרה לרכוש ראשי דיו אשר מיוצרים בחברות מוכרות.

גם אם אתם רוכשים מחסניות דיו תואמות ולא מקוריות, עדיין יהיה חשוב לוודא כי המחסניות מיוצרות בחברה איכותית. ודבר אחרון, כמובן שהתחזוקה הכללית של המדפסת חשובה גם היא. אם המדפסת תהיה מתוחזקת בצורה נכונה, ראשי הדיו לא יתייבשו. זה יאפשר לכם להחליף אותם רק כשהם נגמרים, לא לפני. ההמלצה היא להשתמש מדי פעם במדפסת, גם אם אתם לא צריכים להדפיס משהו קונקרטי. תנו לראשי הדיו לפעול בכדי שלא יתייבשו. 

© 2020 כל הזכויות שמורות