טיפים שיעזרו לכם לשיפור הכישורים שלכם בבניית אתרים

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר בשימוש כיום. היא משמשת לבניית בלוגים, אתרים וחנויות מקוונות.

מאמר זה יספק כמה עצות מועילות שיעזרו לך לשפר את כישורי בניית האתרים שלך.

1. יש לך חזון ברור של איך אתה רוצה שהאתר שלך ייראה.

2. ודא שהאתר שלך רספונסיבי לנייד ולשאר המסכים, כולל טבלט ודסקטופ.

3. ודא שלאתר שלך יש מערכת ניווט מתאימה וקל לניווט עבור הקוראים והמבקרים בו.

4. זכור את החשיבות של שיווק תוכן ברשתות חברתיות ובפלטפורמות אחרות כגון בלוגים, פודקאסטים, סרטוני יוטיוב ועוד – זה יעזור לתת לך יותר חשיפה לעסק שלך ולהגביר את המודעות למותג בקרב לקוחות פוטנציאליים

אם אתה מתחיל, יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל בבניית האתר שלך. אולי אינך יודע כיצד להשתמש בוורדפרס או כל תוכנה אחרת לבניית אתרים.

כדי לעזור לך לשפר את הכישורים שלך, ריכזנו כמה מהטיפים הטובים ביותר כיצד להתחיל ולבנות אתר אינטרנט.

הטיפים הבאים יכולים לעזור לך לבנות אתר וורדפרס יפהפה שקל למבקרים לנווט בו ולמצוא את מה שהם מחפשים:

– ודא שיש לך את חבילת האחסון ושם הדומיין הנכונים לפני שתתחיל בעיצוב האתר שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות שירות מקוון כמו Web Hosting Hub או על ידי פנייה לאחד המומחים שלהם.

– השתמש בבונה אתרים בחינם כמו Visual Composer, שיעזור לך ליצור דפים, תפריטים, פוסטים ועוד מבלי שתצטרך ללמוד.

שיעורים פרטיים בוורדפרס

שיעורים פרטיים בוורדפרס הופכים פופולריים יותר ויותר מכיוון שהם מאפשרים לאנשים ללמוד וורדפרס מבלי להשקיע הרבה זמן או כסף.

שיעורים פרטיים אלו מועילים גם למתחילים שרוצים לפתוח בלוג או אתר משלהם.

וורדפרס היא מערכת חינמית בקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המניעה כ-30% מהאינטרנט. זוהי פלטפורמה קלה לשימוש לניהול אתרים ובלוגים, והיא גם אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לאתרי מסחר אלקטרוני.

שיעורים פרטיים בוורדפרס יכולים להיות דרך מצוינת ללמוד כיצד להשתמש ב-CMS או אפילו לבנות אתר משלך. עם כל כך הרבה מדריכים זמינים באינטרנט, קל ללמוד כיצד להשתמש בוורדפרס בזמן שלך ובתנאים שלך.

אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד וורדפרס היא לקחת שיעורים פרטיים עם מומחה מקומי שיוכל ללמד אותך הכל מהתקנת וורדפרס ותחילת העבודה עם ערכות נושא ותוספים, ועד ליצירת דפים מותאמים אישית באמצעות תכונות וווידג’טים מתקדמים.

ומה עם קורס אלמנטור

אלמנטור היא מסגרת ערכת נושא של וורדפרס בעלת ממשק גרירה ושחרור ליצירת ערכות נושא של וורדפרס. יש לה גם הרבה תכונות שמקלים על מפתחים לבנות ערכות נושא.

אלמנטור היא מסגרת הנושא הפופולרית ביותר בקרב משתמשי וורדפרס בגלל הפשטות וקלות השימוש שלה. יש לה למעלה מ-10,000 התקנות פעילות ב-GitHub, עם יותר מ-500 תורמים ברחבי העולם.

קורס אלמנטור ילמד אותך את היסודות כיצד להשתמש באלמנטור כדי ליצור ערכות נושא משלך תוך פחות משעה! תלמד כיצד להתאים אישית את הנושא החדש שלך ולהוסיף סגנונות CSS מותאמים אישית כך שהוא מושלם עבור האתר או הבלוג שלך.

אלמנטור הוא תוסף וורדפרס המאפשר לך לעצב את האתר שלך בקלות. זהו ממשק גרירה ושחרור המאפשר לבנות אתרים רספונסיביים בתוך דקות.

© 2020 כל הזכויות שמורות