טיפים לכתיבת תוכן ברמה גבוהה

בימים אלו אפשר למצוא כותבי תוכן כמעט בכל מקום. יש אתרים שנועדו למציאת כותבי תוכן ברמה גבוהה ואפילו בעלי אינדקסים משופרים למציאת הכותב הנחשק. תוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר באתר וחשוב להשקיע בו. איך אפשר להגיע לרמה גבוהה של תוכן וכתיבת מאמר בצורה מקצועית?

תוכן מקצועי ואיכותי ברמה גבוהה

הדבר הראשון שכדאי וחשוב להתמקד בו כשכותבים תוכן כלשהו וספציפית מאמרי קידום לאתר, זה עד כמה התוכן איכותי, אינפורמטיבי ונותן ערך כלשהו לקורא. כתיבת מאמר זה דבר הדורש חיפוש מידע, מחקר מילות מפתח ואם יש ידע בתחום הספציפי עליו כותבים – זה בכלל ברמה אחרת.

כיום ניתן להגיד בפה מלא שתוכן איכותי ומקצועי הנותן ערך מסוים לגולשים יהיה בעדיפות גבוהה בעיני גוגל, על פני תוכן קצר יחסית, ישר ולעניין, שלא נותן יותר מדי מידע ואפילו מעט תפל ובנאלי. זה לא התוכן שאנחנו רוצים או צריכים באינטרנט אלא בדיוק ההפך.

כתיבת מאמרים

בכל מה שקשור לכתיבת מאמרים, ישנם כמה סוגי מאמרים כשהחשובים בהם הם מאמרים אינפורמטיביים, המעניקים מידע אמיתי וחשוב לקורא, ומאמרי קידום שגם נותנים מידע חשוב אך בנוסף משלבים בתוכם מילות מפתח לקידום האתר בגוגל, שזה דבר לא פחות חשוב.

כדאי לזכור שכותבי תוכן אפשר למצוא בכל מקום, כותבי תוכן איכותיים שיודעים לתת ערך אמיתי – זה מעט שונה. כתיבת מאמר זהו לא דבר פשוט, הדורש מחקר וחיפוש מידע ולעיתים גם מחקר מילות מפתח המעניק לנו קידום אורגני אמיתי בגוגל ותיעדוף על פני אתרים אחרים.

כותבי תוכן יכולים לכתוב מאמרים החל מ-300 מילים ואפילו עד ל-3,000 מילים, תלוי באתר ובצרכי הלקוח. בעוד שמאמרים קצרים יכולים להגיע גבוה יותר בקידום אורגני, גוגל יעדיף דווקא את המאמרים הארוכים יותר אבל עם התוכן האיכותי והמקצועי יותר, במיוחד אם הוא נכתב על ידי או בשיתוף אנשי מקצוע בתחום בו נכתב המאמר.

אין ספק שבכל מה שקשור לכתיבת מאמר בעולם ה-SEO וקידום האורגני, כותבי תוכן יודעים שעליהם להעניק איזשהו ערך ותוכן לקורא, הרבה מעבר למאמר קידום קצר שלא נותן שום מידע והגולש ישתעמם ממנו מהר מאוד. מאמרים ארוכים יותר שווים לאיכות, מקצועיות, וזמן רב יותר של הגולש באתר שלנו.

איך למצוא כותבי תוכן מקצועיים

כותבי תוכן אפשר למצוא בפלטפורמות החברתיות, מפה לאוזן דרך המלצות של חברים או קרובים, ואפילו באינטרנט באינדקס של כותבי תוכן או כותבים עצמאיים. חשוב לבחון דוגמאות ולראות כיצד ניתן להתרשם מכותב התוכן בכתיבת מאמר מקצועי לקידום אורגני או הענקת אינפורמציה מקצועית ומקורית שלא ניתן לקרוא בשום מקום אחר. חשוב להיות מקורי.

כשמחפשים כותב תוכן, הרבה מעבר לדוגמאות, בוחנים גם את צורת הכתיבה שלו והצורה בה הוא מעביר את הטון במהלך כתיבת מאמר. כך ניתן לדעת את רמת הכותב, האם זה מתאים לעסק או ללקוח, ואיך ניתן לשווק את התוכן ברמה הגבוהה ביותר ולהנגיש לקוראים את המידע שהם צריכים.

כמובן שכל נושא דורש כמות מילים אחרת וכותב תוכן אחר, ולכן חשוב להתאים את אורך המאמר ללקוח. בעוד שחנות כלבים תצריך מאמרים של כ-500 מילה, בתחום המשפטים, טכנולוגיה או הנדל”ן זה יכול להגיע להרבה יותר. תוכן איכותי ומקצועי יעניק לאתר ערך, מקוריות, ופינה חמה בגוגל.

© 2020 כל הזכויות שמורות