טיפים לבחירת כותב תוכן

כשזה מגיע לשכירת כותב תוכן, יש כמה דברים שכדאי לזכור.

– כותבי התוכן הטובים ביותר הם לא בהכרח אלה שיש להם הכי הרבה ניסיון או שעובדים כרגע בתחום. הם אלה שעושים את המחקר נושא שלהם בצורה הטובה ביותר, מסוגלים להזדהות עם החברה שלך ויכולים לבטא את המסר שלך.

– כדי למצוא את האדם המתאים לחברה שלך, התחל בשאלת עצמך את השאלות הבאות: מי קהל היעד שלי? מה המסר שלי? מה התקציב שלי?

1) הערך את הניסיון, הכישורים והכישורים של הכותב.

2) קבע איזה סוג של כותב תוכן אתה צריך לשכור.

3) קבל תחושה של סגנון הכתיבה והטון של הכותב.

4) בדוק את העבודות שלהם כדי לראות אם הם מתאימים.

5) חקור את המוניטין שלהם באינטרנט כדי לראות מה אנשים אחרים חושבים עליהם.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשאתה מחפש כותב תוכן.

כיום, יש הרבה כותבי תוכן בשוק. אבל איך תדעו איזה מהם הכי מתאים לכם? הנה כמה טיפים לבחירת הכותב המתאים לפרויקט שלך.

1) תמחור: המחירים של שירותי כתיבת תוכן משתנים מאוד. החלט מהו התקציב שלך ולאחר מכן השווה בין שירותים שונים המתאימים לתקציב זה. אתה יכול גם לבקש הצעות מחיר מכותבי תוכן שונים לפני שתחליט איזה מהם לשכור.

2) תקשורת: כותב תוכן טוב אמור להיות מסוגל לדון איתך לגבי הדרישות והמועדים שלך, כדי שיוכל לספק הצעת מחיר מדויקת על עבודתו. הם צריכים להיות מסוגלים לענות על כל השאלות שלך בסבלנות ובמקצועיות גם כן.

3) ניסיון: טיפ טוב הוא למצוא מישהו שיש לו ניסיון בשיווק מקוון או בלוגים.

כותב תוכן הוא זה שעוזר לך לייצר תוכן לבלוג או לאתר שלך. הם יכולים לעזור לך ליצור דף נחיתה קטלני, ספר אלקטרוני ליצירת לידים, תסריט וידאו ועוד הרבה יותר.

נניח שאתה בעל עסק שזקוק לכותב תוכן שיעזור לקדם את האתר שלך. אתה יכול לחפש קורות חיים של כותבים והניסיון הקודם שלהם כדי לראות אם הם מתאימים לחברה שלך. אבל ישנן דרכים אחרות שבהן תוכל למצוא את האדם הטוב ביותר לתפקיד.

1. תסתכל על תיק העבודות שלהם: לכמה כותבי תוכן יש תחומי התמחות ספציפיים, לכן חשוב לראות אם יש להם ניסיון במה שאתה צריך שהם יעשו עבור העסק שלך.

2. השקיעו זמן בהסתכלות על דוגמאות מהעבודות שלו: זה לא משנה עד כמה מישהו נראה מוסמך על הנייר אם אין לו את המיומנויות לייצר ממנו תוכן איכותי שאתה צריך. זכור שדוגמאות מספרות את האמת על כמה מישהו טוב במה שהוא עושה!

הדרך הטובה ביותר לבחור כותב תוכן יעיל היא להסתכל על תיק העבודות שלו. תיקים אלה צריכים להיות מגוונים בסוג התוכן ובסגנון, אך להדגים עד כמה הם יכולים להופיע בנסיבות שונות. אתה צריך גם לקחת בחשבון אם לכותב יש ניסיון בענף שלך. אם כותב התוכן מנוסה בענף שלכם, הוא יוכל להפיק תוצאות טובות יותר מאדם שלא מכיר אותו.

בחירת כותב תוכן טוב יכולה לגרום או לשבור את הצלחת העסק או הפרויקט שלך. הם אחראים לספק מידע בעל ערך בצורה מרתקת שתעודד את הקוראים לנקוט פעולה לגבי מה שאתה מקדם או מוכר. הם צריכים להיות בעלי כישורים רלוונטיים, כישרונות וניסיון התואמים את מה שאתה מחפש כדי שהם יצליחו בעבודה שלהם.

רשימת הטיפים שלהלן תעזור לכם להעריך ולבחור כותב תוכן.

א) שקול את הפרויקטים ואת הדרישות שלך:

האם אתה צריך כותב תוכן לטווח קצר או ארוך? האם תרצה להעסיק מישהו שיכול לכתוב למטרות SEO? האם אתה רוצה להעביר את ייצור התוכן שלך למיקור חוץ לחלוטין, או סתם לקבל עזרה בסוגים שונים של תוכן? שיקולים אלו יעזרו לכם למצוא את האדם המתאים לתפקיד.

ב) הערכת איכות: עליך להעריך תמיד את האיכות של מה שהם כתבו בתיק העבודות שלהם לפני שתעסיק אותם. אם אין להם דוגמאות לעבודות שלהם, הקפד לשאול אותם מדוע.

ג) שימו לב למומחיות: כותב תוכן צריך להיות מסוגל לייצר כל מיני תוכן כתוב וויזואלי, ממיילים.

לסיכום

כותב תוכן הוא אדם שכותב באינטרנט, בלוגים ומדיה חברתית. התפקיד שלהם הוא לספק תוכן מעניין ומרתק לקהל שלהם. הם עובדים עם סוגים רבים ושונים של פורמטים: בלוגים, פרסום, SEO ומדיה חברתית.

גורם חשוב אחד בבחירת כותב תוכן הוא ההחלטה באיזה סוג כתיבה הם מתמחים. ישנם שלושה סוגים שונים: כתיבת בלוג, קופירייטינג פרסומי או קופירייטינג SEO. יש סופרים שעושים את שלושתם בעוד שחלקם מתמחים בתחום אחד.

גורם חשוב נוסף יהיה רמת הניסיון שלהם בתחום מכיוון שהוא יקבע עד כמה הם יכולים לייצר תוכן איכותי בזמן וללא שכתובים או עריכות מאנשים אחרים או מעצמם. זה נכון במיוחד אם החברה שוכרת אותם על בסיס עצמאי במקום צוות במשרה מלאה.

לפרטים נוספים אודות כותבי תוכן לחץ כאן.

© 2020 כל הזכויות שמורות