Warning: Undefined array key "options" in /home/wrtcoilf/domains/wrt.co.il/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
התוכן שלכם הוא אתם | WRT

התוכן שלכם הוא אתם

זה אולי יישמע לכם קצת מוזר, אבל בעלי עסקים רבים טורחים לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם, רק כדי שהם יוכלו להוסיף את כתובתו לכרטיס הביקור ולהפנות אליו אנשים לקבלת פרטים בסיסיים נוספים על פעילות העסק. בפועל, בעידן בו אנו חיים, אתר האינטרנט שלכם יכול להיות הגורם שיכריע את גורל העסק שלכם לטובה או לרעה וכל התייחסות לאתר פחות מאשר כלי שיווקי ממעלה ראשונה היא התייחסות לוקה בחסר מנקודת המבט העסקית. האתר שלכם מיועד להשיג שתי מטרות מרכזיות עליהן נדבר בשורות הבאות וגם אם נדרש תרגום לאנגלית, הוספת מולטימדיה, צילום סרטון או בניית רכיבי תוכנה ייחודיים – לא רק שאתם רוצים לעשות את כל אלה, אלא שאתם חייבים.

אז מהן שתי המטרות שאותן אמור למלא אתר האינטרנט שלכם?

ובכן, הדרך הטובה ביותר להתייחס לאתר האינטרנט שלכם היא כאל נציג המכירות שלכם במרחב המקוון. זהו איש המכירות שלכם, שעובד 24 שעות ביממה, שעומד לרשות כל אחד שמעוניין לקבל מידע ואולי אף לבצע עסקה, בכל שעה של היום ומכל מקום בעולם. בהתאם לכך, שתי המטרות של אתר אינטרנט היא א’ לפרוש בפני הלקוחות שלכם את כל המידע שהם צריכים כדי לקבל החלטה עסקית וב’ לשכנע אותם לקבל את ההחלטה העסקית שאתם רוצים שהם יקבלו – לעבוד איתכם. הדרך לעשות את זה עוברת דרך עיצוב האתר שלכם, האופן בו הנראות של האתר מצביעה על ערכי היסוד שלכם, המולטימדיה שאתם משלבים באתר בכדי לעניין את המבקרים ולספק להם את כל המידע לו הם זקוקים וכמובן מעל הכל, התוכן שלכם באתר.

התוכן שלכם באתר, הוא בעצם אתם

אם העסק שלכם הוא כזה שעשוי לפנות גם לתושבים זרים או לאנשים שהם אינם דוברי עברית, אתם חייבים לבצע תהליך של תרגום לאנגלית לכל התוכן באתר ולעשות זאת בצורה מקצועית באמצעות חברת תרגום. אם העסק שלכם הוא כזה שפונה לאנשי מקצוע, אתם חייבים שהתוכן שלכם יהיה ברמה הטכנית הגבוהה ביותר ושידבר לאותם אנשי מקצוע בשפה שלהם וברמה שלהם. אם האתר שלכם פונה בעיקר לציבור הרחב, הוא חייב לספק לציבור הזה את כל המידע הדרוש לו ואת כל המידע שלא דרוש לו, אך יכול בהחלט לבנות אצלו את התדמית החיובית שלכם. כאשר לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר האינטרנט שלכם, כל מה שעומד בפניו הוא התוכן שלכם – התוכן הטקסטואלי, התוכן העיצובי, התוכן המסחרי, התוכן הוויזואלי – רמת התוכן שלכם תכריע את התפיסות שיתגבשו אצל אותו לקוח פוטנציאלי לגביכם וזאת סיבה מספיק טובה להשקיע כל מה שצריך בתוכן שלכם.

תוכן מושקע הוא תוכן שמנוסח כמובן ברמה גבוהה, שמשדר אמינות, אלגנטיות וחשיבה מתקדמת ושגם תואם במאה אחוז את ציפיות הלקוח. הדוגמא הטובה ביותר, שכבר הזכרנו קודם לכן היא דוגמת השפה – אם אל העסק שלכם עשויים לפנות לקוחות שאינם דוברי עברית, יהיה עליכם להשקיע בשירותי תרגום לאנגלית ואין כל דרך טובה לעקוף את זה. וכשאנחנו אומרים שהתוכן שלכם הוא אתם, זה אומר שאת התרגום הזה אתם לא רוצים לעשות בעצמכם, אלא דרך חברת תרגום מקצועית בלבד.

© 2020 כל הזכויות שמורות