Warning: Undefined array key "options" in /home/wrtcoilf/domains/wrt.co.il/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
הכירו את: גוגל לעסק שלי

הכירו את: גוגל לעסק שלי

כיום אין בעל עסק אשר לא מכיר את כלי Google My Business (גוגל לעסק שלי), מדובר באחד הכלים החינמיים של גוגל אשר נותנים לכם אפשרות להגדיל את הנוכחות שלכם ברשת ובאמצעות מספר פיצ’רים להגביר את החשיפה, כמות הלידים והפניות אותם אתם מקבלים.

הכלי בשנים האחרונות צבר תאוצה בארץ ובעולם ונחשב לאחד הכלים האורגניים השכיחים והטובים ביותר לקידום העסק שלכם.

גוגל לעסק שלי: מישהו מוכן לפשט לי איך זה עובד?

טוב זה מאוד פשוט, בשנים האחרונות גוגל הוציאה לעולם את כלי גוגל לעסק שלי, פלטפורמה חינמית במהלכו תוכלו לרשום את העסק שלכם גם מבלי להחזיק באתר אינטרנט ולהכניס אותו עמוק אל תוך מנועי החיפוש בגוגל.

בואו ננסה לדמיין סיטואציה אותה אנחנו פוגשים ביום יום על מנת להבין את הכלי, כאשר אנחנו נחפש חיפוש המבוסס על גבי מיקום בגוגל, לדוגמא: מדביר בירושלים, אנחנו נראה מספר של תוצאות חיפוש.

בהתחלה אנחנו נראה את התוצאות הממומנות, לאחר מכן אנחנו נראה את העסקים אשר נמצאים בקרבת אותו מקום שאנחנו חיפשנו אשר נמצאים בכלי גוגל לעסקים ולאחר מכן את שאר התוצאות האורגניות.

כלי גוגל לעסק עוזר לך להופיע ראשון במיקומים בגוגל מבלי להחזיק אתר אינטרנט ולהשקיע אלפי שקלים בחודש על קידום אורגני וממומן, הכלי נותן אפשרות לרשום על העסק, להבליט את היתרונות, לספק מידע אודות שעות הפעילות, לצרף תמונות וסרטונים, פרטים ליצירת קשר ואף נותן את האפשרות ללקוחות לרשום ביקורות על העסק, מה שמחזק את האמינות בקרב לקוחות פוטנציאליים חדשים!

מי יכול להירשם לגוגל לעסק שלי?

למעשה התשובה פשוטה, כל אחד יכול להירשם לפיצ’ר החדש והמהפכני של גוגל. אתם לא צריכים אתר אינטרנט באוויר אלא רק רצון לקדם את העסק שלכם במנוע החיפוש המוביל בעולם.

הצעד הראשון הוא להיכנס אל מערכת גוגל לעסק שלי, לאחר מכן תדרשו לרשום מעט פרטים על העסק שלכם, שימו לב שאתם לא ממהרים ומדלגים על סעיפים מסוימים או רושמים את שם העסק שלכם עם שגיאות.

לאחר מכן גוגל תשלח לכם מכתב לבית העסק בו היא תאמת את הכתובת שרשמתם, האם היא באמת נכונה, כך היא מחזקת את האמינות שלכם אל מול לקוחות פוטנציאליים ומאמתת אתכם.

מי לא אוהב סטטיסטיקות?

כלי גוגל לעסק פועלת על גבי מערכת CRM ייחודית אשר נותנת לנו את האפשרות לקבל תובנות בכל זמן נתון לגבי העסק שלנו בגוגל לעסק שלי.

נוכל לקבל סטטיסטיקות שבועיות, חודשיות, רבעוניות ושנתיות במהלכם גוגל תספר לנו איך לקוחות הגיעו אלינו, מה הם חיפשו כאשר הם הגיעו אלינו, כמה חשיפה אנחנו מקבלים ביחס לעסקים אחרים הנמצאים בנישה שלנו, כמה שיחות פלאפון העסק שלנו קיבל בגוגל לעסק שלי בשבוע, חודש, רבעון ובשנה האחרונה.

גוגל לעסק שלי – מלאכת מחשבת של ממש

כאשר אנחנו מדברים על גוגל לעסק שלי אנחנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש היות ומדובר בפיצ’ר שיכול לקדם את העסק שלנו אלפי מונים בצורה אורגנית.

אנו ממליצים לא להתעלם מעובדה זו ולקחת זאת בכובד ראש, היות ומדובר בפיצ’ר שיכול לקדם את העסק שלנו אנו ממליצים ליצור קשר עם בעל מקצוע בעל הבנה מקצועית וניסיון בגוגל לעסק שלי אשר יוכל להזניק אתכם כמו שצריך לנקודה בה רציתם להיות.

© 2020 כל הזכויות שמורות