Warning: Undefined array key "options" in /home/wrtcoilf/domains/wrt.co.il/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
איך ליצור הרגל יומיומי של כתיבת תוכן לכל החיים - WRT תוכן לרשת

איך ליצור הרגל יומיומי של כתיבת תוכן לכל החיים

כתיבת תוכן מקצועי, אינפורמטיבי או שיווקי לוקחת זמן ומאמץ, שהם הרבה מעבר לכישורים. אז כדי לעשות את זה נכון, כדאי שיהיו לכם כמה הרגלי כתיבה טובים.

כי לכתוב בכמויות, זאת מיומנות, וכמו כל מיומנות אחרת, תוכלו לשפר אותה עם תרגול יומי. כדי ליצור הרגל כתיבה, אתם זקוקים לשגרה, ולהגדרת זמן מוגדר לכתיבה, כל יום. כולל בסופי שבוע, כולל בראש השנה, כולל ביום ההולדת שלכם, וכולל אם התעוררתם עם הנגאובר. כן. כל יום.

אין תירוצים, אין סיבות ואין נימוקים: כותבים כל יום

כדי ליצור הרגל יומי של כתיבת תוכן, כדאי להתחיל בקטן. כל פסקה או קטע של תוכן יכול לעמוד בפני עצמו, ואתם יכולים  להתחיל עם פוסט קטן בפייסבוק, ללמוד קצת על כתיבה, לשכתב איזה תיאור שכתבתם אתמול, ופשוט ליצור את ההרגל לכתוב ולפרסם משהו באופן קבוע.

אז נכון ש”קבוע” לא בהכרח אומר כל יום, אבל כדי לשמור על המומנטום, אני מציעה לכם לכתוב כל יום.

אם יש לכם הזמנות כתיבה בכמויות גדולות, אבל אתם מרגישים שאתם לא מהירים במיוחד, תוכלו להגביר את הקצב ואת איכות עם התחייבות לכתוב משהו כל יום. ונכון, הרגל יומי של כתיבת תוכן הוא ללא ספק ממש לא רעיון מקורי, אבל זה עובד.

הנה תרגיל קטן בכתיבת תוכן:

מחליטים לכתוב ועושים את זה. דבר ראשון בבוקר. גם אם יש לכם אלף דברים אחרים שצריך לעשות דבר ראשון על הבוקר.

אלא שאם אתם רציניים לגבי ההחלטה להתחיל להתרגל לכתוב כל יום, והמוח שלכם כבר התרגל לרעיון, כדאי שתעשו את זה דבר ראשון בבוקר, לפחות למשך חודש.

בואו נפרק את זה קצת למונחים ברורים: כמה לכתוב?

רוב התכנים שתתבקשו לכתוב יהיו בסביבות 400-500 מילים. אם אתם מרגישים שזה משהו שממש קשה לכם, כדי שתתחילו עם 200 מילים ביום, ותתקדמו משם. כך תוכלו להגדיל בהדרגה את כמויות התוכן שלכם, אפילו ב-10 מילים כל יום.

כשתגיעו לסוף החודש, תוכלו לכתוב 500 מילים ביום. בהתחלה, כשהמילים לא יגיעו אליכם בקלות, מה שיעזור זה לקבוע מגבלת זמן של בין ארבעים דקות לשעה, ולהחליט שאתם כותבים לפחות מאה מילים, או לפחות שעה.

תשכחו מהרומנטיקה שנדמה לכם שאופפת כותבי תוכן

אם אתם רוצים להתחיל להתפרנס מכתיבת תוכן, כדאי שתתחילו להתרגל להזמנות שתקבלו, וללוחות הזמנים שהלקוחות שלכם יציבו לכם. כן. נחמד שאתם מספרים לעצמכם שאתם עצמאיים ושאתם יכולים, אם אתם רוצים, לקחת את הלפטופ לבית הקפה מתחת לבית הקפה בחוף, ולכתוב בבוקר, או בלילה, או מחר. תשכחו מזה.

יש לכם לקוחות והם מבקשים לקבל את התכנים שלהם, אם אפשר אתמול. קחו בחשבון שלא מחפשים אצלכם מהירות הקלדה אלא חמש מאות מילים של טקסט זורם, שיש בו רעיונות ומסקנות, ושהוא נותן איזה שהוא ערך לקוראים.

בואו נסיים עם כתיבת תוכן במונחים של תוצאות ואיכויות

כשאתם מתמקדים בכתיבת תוכן, וכותבים כל יום לא משנה מה, אפילו אם התכנים שאתם כותבים לא משהו, אתם בונים הרגל לבטא את עצמכם. המיומנות שלכם תשתפר עם הזמן, כמו גם בהירות המחשבה שלכם, ותוכלו לבטא את עצמכם טוב יותר, ודרך אגב, לא רק בכתיבה, אלא גם בדיבור.

כתיבה מעניקה לכם כישורי חיים נדירים ולפני שתבינו איך זה קרה, תשימו לב פתאום שגם המחשבות שלכם השתנו, ושאתם לא יכולים לחכות להגיע למחשב או למחברת כדי לתעד את כל המחשבות שלכם. מזל טוב. זאת בדיוק הנקודה שבה הפכתם לכותבי תוכן חבל על הזמן.

© 2020 כל הזכויות שמורות