איך בונים אתר אינטרנט שיביא תנועת גולשים רבה?

הקמת אתר אינטרנט מצליח תלויה בעיצוב ובתוכן כאחד

אחת מהדרכים הטובות ביותר להפוך אתר עסקי למצליח, הוא לחשוף אותו לכמה שיותר גולשים ולאחר מכן – לגרום להם לרצות להכיר את העסק מקרוב. הרעיון ביצירת תוכן מעניין הוא לגרום לאדם שנחשף אל האתר, לגלוש למעמקים שלו ולהניע אותו לביצוע פעולה, כלומר לגרום לו לקנות. זוהי הסיבה לכך שכתיבת תוכן איכותי עבור אתר אינטרנט שנמצא בשלבי הקמה, כמו גם חידוש התוכן באופן שימשוך אל האתר גולשים חדשים וייצור עניין בקרב אלו שכבר מכירים אותו – היא אחת מהפעולות החשובות ביותר להצלחת האתר. עיצוב האתר החדש בקפידה ויצירת חווית משתמש מצוינת, תורמים אף הם להקמתו של אתר עסקי שיש לו את כל הנתונים להצליח. 

השלבים הראשונים בהקמת אתר אינטרנט חדש לעסק

בניית אתר תדמית עבור עסק היא מלאכה שמתחילה הרבה לפני שיוצרים את התוכן שייכנס, בסופו של דבר, אל תוך הדפים עצמם. מחקר השוק ובדיקת האתרים של המתחרים, הם שני עניינים חשובים שיש לעסוק בהם לפני הכל. כאשר אתם למדים היטב את מאפייני הקהל שאליו אתם עומדים לפנות ובמקביל את ההיצע הקיים כיום בשוק, אתם בשלים יותר לבנות אתר שמצליח לפנות באופן מדויק אל הגולשים שלכם, אך בנוסף להצליח לייצר נבדלות מהמתחרים שלכם. באופן כזה, אתר חדש שמוקם יכול למשוך אליו גם גולשים שחשים שהשוק רווי. השלב הבא הוא בניית ה”שלד” של האתר באמצעות עיצוב ש”מדבר בשפה הנכונה” ובסופו של דבר – יציקת התוכן לדפים עצמם. 

מהם היתרונות של אתר המכיל תוכן מושקע ובעיקר מקורי?

בכדי שגוגל יאהב את האתר החדש שאתם בונים ויקדם אותו בתוצאות החיפוש, חשוב להכיר את כללי המשחק ולדעת אילו ביטויי מפתח הם השכיחים ביותר לחיפוש, בקרב קהל הגולשים הרלוונטי שלכם. עם זאת, שיבוץ אקראי של מילים וביטויים כאלו איננו מספיק וגולשים מחפשים אחר הערך המוסף בטקסטים שהם קוראים. חשוב שתזכרו שאלו כבר אינם ימיו הראשונים של האינטרנט, בהם כל תוכן כתוב שהוא נחשב לחדשני: כיום ישנם כל כך הרבה מתחרים על אותה המשבצת ואפילו כשמדובר בענפים עסקיים אזוטריים. הייחוד בתוכן שלכם, הן בניסוח שלו והן במהות כלומר במידע שהוא מעניק לקוראים, הוא המפתח לכך שאנשים יחזרו לאתר פעם אחר פעם. ביסוס העסק כאוטוריטה בתחומו, נחשבת למטרת העל של בעלי אתרים והתוכן המשולב באתר הוא האמצעי הטוב ביותר לסלול את הדרך לשם.

כיצד העיצוב הנכון לאתר יעודד את המכירות של העסק?

השילוב בין תוכן מעולה לעיצוב מותאם, יוצר חווית משתמש מצוינת שהוכחה כרכיב קריטי במניעת נטישה של גולשים. גם כאן הבידול הוא חשוב ובעיקר – נוחות השימוש. הכפתורים של האתר, הקטגוריות השונות, אפשרויות השיטוט הפנימי באתר – כל אלה צריכים להיות מעוצבים בצורה הנוחה והמזמינה ביותר, בכדי לעודד אנשים לחקור את האתר ולשהות בו כמה שיותר זמן.

© 2020 כל הזכויות שמורות