שלושת האמצעים שאתם חייבים להכניס לכרטיס הביקור הדיגיטלי או לאתר שלכם

כרטיס הביקור הדיגיטלי

כולם כבר הבינו שכרטיס הנייר פינה את מקומו ההיסטורי לכרטיס הביקור הדיגיטלי – אבל מה נכנס לתוכו? ומה לאתר האינטרנט? ריכזנו עבורכם שלושה דברים בסיסיים שחלק מהעסקים מפספסים – ורצוי שאתם לא.

כרטיס ביקור דיגיטלי הפך להיות מוצר חובה לכל בעל עסק, בעיקר כזה שלא מחזיק באתר אינטרנט מלא וחדשני. בכרטיס הביקור הדיגיטלי, בשונה מכרטיסי הנייר הישנים (שכבר הפכו ללא רלוונטיים) ניתן להכניס קצת יותר מאשר פרטי יצירת קשר. ואם מדובר באתר אינטרנט – יש דברים שלאחרונה התחילו לחשוב האם כדאי לשבץ אותם או לא. ועל שלושת החשובים שבהם ננסה לעשות סדר בכתבה הזו.

כפתור חיוג

טוב, זה משהו שלרובנו אולי די מובן מאליו. ללא כפתור חיוג, אין אפשרות באמת לדבר איתכם. ואם אין אפשרות לדבר איתכם, יש נתק ביניכם לבין הלקוחות. 

אז נכון שעולם האוטומציה חוגג בשנים האחרונות, וכל מה שאפשר – הופכים היום לאוטומטי, כמו הליכי מכירה משוכללים של המותגים והחברות הגדולות. על אוטומציה פורסמו המון מחקרים וכתבות – כולל אחת ממש טובה שאפשר לקרוא כאן.

אבל עם כל הכבוד לכל מה שנאמר עד עכשיו –  יש גבול גם לאוטומציה. ולכן כדאי להעניק אפשרות, הן באתר אינטרנט, והן בכרטיס ביקור דיגיטלי – ללקוח לדבר איתכם. הוא חייב להבין מי נמצא שם בצד השני כדי שהוא יסמוך עליכם. תזכרו שעסקים, אנשים עושים עם אנשים.

מי יכול להימנע מפרסום מספר טלפון? דבר אחד אני יכול להבטיח: כשתהיו אפל, תדעו…

אפשרויות שונות למשלוח הודעות לנייד

האמת שהסעיף הזה הוא קצת המשכו של הקודם, אבל רק קצת.

הרבה בעלי עסקים גדולים, בינוניים – ואפילו קטנים נמנעים מלשלב באתרים ובכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלהם כפתורים ששולחים הודעות לנייד מהסיבה שזה ׳אישי׳ מידי. 

״בוא נפרסם מספר טלפון של המשרד וזה מספיק״. ״הודעה זה משהו אישי״, הם אומרים. והם צודקים.

הודעה זה אישי. הכי אישי.

אבל אם יש לכם עסק, ובעיקר בעיקר עסק קטן – אתם רוצים שאנשים ייקחו אתכם באופן אישי!

אתם רוצים שאנשים יתחברו אליכם – האנשים שמאחורי העסק. ואחד האמצעים הטובים ביותר על מנת ליצור את החיבור הזה הוא על ידי אפשרות להתכתב איתכם. בסמס, בוואטסאפ ואם זה רלוונטי שיהיה אפילו גם בטלגרם.

כי זה בדיוק כמו שעושים בחיים האישיים.

שלישי – המלצות מלקוחות

תגידו, איך אתם בדיוק רוצים שאנשים יסמכו עליכם? כי אמרתם? כי כתבתם בדף האודות באתר שהשירות שלכם הכי טוב בארץ?

אז זהו, שלא. זה ש׳אמרתם׳ על עצמכם – לא הופך את זה באופן מיידי לאמין (ואני, באופן אישי, מאמין לכם, כן?)

אנשים רוצים לראות מה לקוחות אחרים אמרו וסיפרו עליכם. אז תפנו לכל הלקוחות שלכם (אני יוצא מנקודת הנחה שכל הלקוחות שלכם מרוצים. אם לא, זו כבר בעיה אחרת) – ותבקשו מהם המלצה!

את ההמלצה הזו תשלבו בכל אמצעי דיגיטלי שיש לכם – ובראשם אתר וכן בכרטיס ביקור דיגיטלי.
להמשך קריאה על אמצעים נוספים וסופר חשובים שיכולים לחולל פלאים לשיווק הדיגיטלי שלכם – אתם יכולים לקרוא במאמר הזה. אחרי שתיישמו את ההמלצות שכתובות בו, העסק כבר לא יהיה אותו הדבר. ואנחנו אומרים את זה בקטע הכי טוב שיכול להיות.

Share on facebook
שתפו בפייסבוק
Share on twitter
צייצו בטוויטר
Share on linkedin
שתפו בלינקדאין
Share on whatsapp
שתפו בווטסאפ