Warning: Undefined array key "options" in /home/wrtcoilf/domains/wrt.co.il/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
ה- M atch המושלם : על הקשר בין חווית משתמש וקידום אורגני - WRT תוכן לרשת

ה- M atch המושלם : על הקשר בין חווית משתמש וקידום אורגני

דמיינו לרגע שאתם מבקרים בסופר מסוים בפעם הראשונה ומתחילים בחיפוש אחר
המוצר שרציתם. הסופר נראה מרשים ומסודר מבחוץ ואתם מחפשים “לחם שיפון
אורגני”. 

תוך זמן קצר אתם מבינים שאין לכם מושג היכן הלחם נמצא. בין אם בין כל הלחמים
והפיתות, או במחלקה האורגנית? מצד אחד הריחות לוקחים אתכם לכיוון אחד, ומצד שני
השלטים מצביעים אחרת.


לאחר עשר דקות של חיפושים הייאוש מתחיל להשפיע. ואם לא נתקלתם עד כה במוכר חביב
שיכוון אתכם למקום הנכון, סביר להניח שתצאו מהסופר בידיים ריקות ופשוט תעברו לחנות
אחרת.


אז רגע לפני שאתם מוותרים על הלחם שרציתם, מה זה בכלל חווית משתמש? ואיך עוזרים
ללקוח למצוא את הלחם שהוא כל כך רוצה בקלות וביעילות?

 

 

חווית משתמש – האם יהיה בנינו קליק?

 

אם נצטרך לתרגם את המשל הקצרצר הזה לעולם הווירטואלי שלנו, הרי שהחיפוש
וחוסר ההתמצאות של הלקוח מתארים לנו חווית משתמש לא טובה.

בעולם הדיגיטלי, חווית משתמש זה כל מה שחווה הגולש מהרגע שנכנס לאתר ועד
שסיים לגלוש בו.  סיפור הקנייה בסופר גם כן מדמה חווית משתמש. בדומה לגלישה באתר
ובחיפוש אחר מוצרים, מידע או שירות – זה מה שקורה כאשר הניווט באתר אינו ברור,
המוצרים לא משויכים לקטגוריות הנכונות וההקלקות מרובות.

החשיבות שיש לחוויית משתמש באתרי אינטרנט היא רבה, שכן הגולשים לא מעוניינים לבזבז
את הזמן. הם רוצים את זה כאן ועכשיו ובקליק אחד (או לפחות שלושה).

הקשר בין קידום אורגני, חווית משתמש וחרדת נטישה וירטואלית

 

אם נחזור לרגע לסיפור על הלחם האורגני, וודאי שמתם לב שציינו שהסופר נראה
מסודר ומרשים. ובכן, סדר ונראות זה דבר חשוב, אך האם זה מספיק?

הרי השקעתם באתר מעוצב ויפהפה, אז למה הגולשים עוזבים אחרי דקה או שתיים? והאם יש
קשר בין חווית משתמש לקידום אורגני?

הכירו את השילוב המנצח של קידום אורגני לבין חווית משתמש. קידום אורגני באתר יתבסס
על כל מה שמספק ערך מוסף לגולש, מעניין ומושך אותו להישאר. אחד הפרמטרים המשפיעים
על קידום אורגני בגוגל זה בעצם חווית המשתמש באתר. גוגל פחות יביעו עניין בתוכן
איכותי שהוספתם לאתר, כל עוד אחוזי הנטישה באתר שלכם גבוהים וזה מה שישפיע לרעה על
הדירוג.

אם כך כדי לשמור על קידום אורגני ודירוגים גבוהים במנועי החיפוש, עליכם להעניק
לגולשים שלכם חווית משתמש סופר איכותית.  

 

כך תיצרו בקלות חווית משתמש טובה שתשפיע על הקידום האורגני !

 

1.      רספונסיביות – ביי ביי דסקטופ. כיום מרבית
הגולשים נכנסים מהמובייל. התאימו בצורה מיטבית את האתר לכל סוגי המסכים עם דגש על
מכשירים ניידים.

2.     עיצוב – השתמשו נכון בשילובי צבעים (עדיפות
לשלושה עיקריים), פונטים, באנרים, תמונות מזמינות וגודל טקסט קריא ונוח.

3.     מהירות האתר – אתר
איטי מבריח לקוחות במהרה. בדקו מה גורם לאיטיות ובצעו אופטימיזציה בין אם זה
תמונות, סרטונים, תוספים ועוד.

4.     תוכן איכותי
שמירה על תוכן איכותי ומעניין יתרום לערך המוסף של האתר. גולש שנשאר לקרוא כתבה
שפרסמתם יטיב עם הקידום האורגני.

5.     מפת אתר – דרך
נוספת לזכות באהדה מצד גוגל ושאר מנועי החיפוש היא דרך סריקת האתר בצורה חכמה.
יצירת
SITEMAP בפוטר האתר תשפיע בצורה משמעותית על הקידום.

 

הדרך להצלחה – כך תגרמו ללקוחות שלכם לחזור לאתר

 

השקעתם מאמצים רבים כדי להביא לקוחות לאתר. עכשיו אתם צריכים לדעת כיצד לספק
להם חווית גלישה מושלמת, כזו שתגרום להם להישאר מספיק זמן, לזכור אתכם לטובה ואף
לחזור.

זה אולי נשמע פשוט, אך זה תהליך שצריך להתבצע בצורה מקצועית והכי מדויקת שיש.

אם אתם רוצים ליצור חווית משתמש מושלמת, התייעצו עם חברה המתמחה בתחום. חברה שתדע
להעניק מענה איכותי לגולשים שלכם, שתבין את הראש ואת הצעד הבא של הגולשים באתר. שתגרום
להם להקליק. רק כך תצליחו לגדול ולהרוויח יותר, בקלות ובראש שקט.

הכתבה בשיתוף חברת אומניס המספקת שירותי UX UI ופיתוח אתרים ואפליקציות בטכנולוגיות מתקדמות.

 

 

 

© 2020 כל הזכויות שמורות